השכרת משאית על בסיס חודשי עם נהג צמוד

לצרכי הובלה של ציוד כבד ובכמות רבה, יש צורך במשאית מתוחזקת היטב. לשם העברת פריטים מסחריים, לצרכים שיווקיים, להיערכות לוגיסטיקה, יש צורך במשאית בעלת כושר נשיאה של טונות רבות.

במידה ואין כדאיות לבצע רכישה של משאית, יישנה אפשרות לבחור באפשרות חלופית, השכרה, ובהנחה שאין לכם רישיון נהיגה המתאים למשאית או נהג משלכם, תוכלו למצוא חברות שמציעות עסקה משולבת. גם רכב להובלות ולוגיסטיקה וגם נהג, או במילים אחרות, השכרת משאית על בסיס חודשי עם נהג צמוד.

היתרון ברור, לא צריך לחפש בנפרד משאית להשכרה וגם נהג שיעמוד לרשותכם בדיוק לתקופה הנחוצה לכם.

בהשכרה על בסיס חודשי ניתן לבצע את כל הנחוץ לכם – הובלות עסקיות והעברת סחורות. פריקת ציוד באתרים שבהם מתבצעות עבודות קבלניות או כל עבודה דומה אחרת.

מה חשוב לוודא?

קודם כל, חשוב לוודא שאתם מקבלים משאית מתוחזקת היטב וכזאת שמתאימה לצרכים שלכם. לא תמיד תתאים משאית קלה ולעתים צריכים יותר מזה. יש משאיות שמתאימות יותר להעברת ריהוט כגון ריהוט לבית או ריהוט משרדי וציוד דומה ויש משאיות שעליהן נכון יותר להעמיס שקי מלט, כלים כבדים, חצץ, ציוד לבניה וכיוצא באלה.
כמובן, יש גם משאיות שמתאימות להובלה בקירור (למשל בענף המזון או המסעדנות).

בדקו מראש האם ישנה אפשרות להאריך את תקופת ההשכרה, במידה ומתברר כי לאחר חודש אתם זקוקים לארכה נוספת. אגב, השכרה לתקופות ארוכות מקנה מחיר נוח, הרבה יותר משלם מהשכרה לימים ספורים.   

השאירו פרטים

השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

ונחזור אליכם בהקדם האפשרי